خرید انواع پاکت کرافت فست فود

پاکت کرافت فست فود برای انواع ساندویچ های سرد و همبرگر در ابعاد متفاوتی تولید شده و به قیمت مناسبی در بازار خرید و فروش می گردد.

پاکت کرافت فست فود

انواع پاکت کرافت فست فود

پاکت کرافت فست فود به گروهی از پاکت های بسته بندی گفته می شود که برای محافظت و نگهداری محصولات صنعت غذایی کاربرد دارد. در عصر حاضر که افراد بسیاری به مصرف روزانه فست فود روی آورده اند این حوزه کاری توانسته به شکلی سریع و خارق العاده رشد نماید. فعالان صنعت فست فود برای جابجایی و عرضه انواع محصولات رستورانی خود نیز دنبال تهیه بسته بندی زیبا و با کیفیتی بوده که بتواند علاوه بر ایجاد جذابیت به خوبی از سفارشات مصرف کنندگان در حمل و نقل نیز مراقبت نماید. از این رو بسته بندی محصولات رستورانی به شکل انواع پاکت کرافت فست فود در تنوعی خاص برای مصارف متفاوتی تهیه و در بازار فروش قابل توزیع می باشد.انواع پاکت های فست فود برای مصارف گوناگون عبارتند از:

  • پاکت کرافت ساندویچ
  • پاکت بیرون بر کرافت
  • جعبه پیتزا
  • جعبه سوخاری
  • جعبه همبرگر
  • انواع سینگل
پاکت کرافت فست فود

پاکت ساندویچ کرافت

یکی از دغدغه های جدی که عرضه کنندگان انواع ساندویچ و نان های فانتزی با آن رو به رو می باشند تهیه بسته بندی مناسب پاکت کرافت فست فود برای توزیع هر چه بیشتر فرآورده هایشان می باشد. اما سوالی که در اینجا مطرح می گردد این بوده که بسته بندی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که در مورد بسته بندی سلایق و دیدگاه های متفاوتی وجود دارد و با توجه به این موضوع مجموعه های بسیاری از بسته بندی در طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید شده است. در اینجا برخی از مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب بسته بندی پاکت های ساندویچ از اهمیت بالایی برخوردارند به اختصار بیان می شوند.

پاکت کرافت فست فود
  • کیفیت بسته بندی

در واقع کیفیت یک بسته بندی بیانگر میزان اهمیت ارائه آن محصول و احترام تولید کننده برای مشتریان خود می باشد. چراکه عرضه محصولات در بسته بندی های درجه دو و بی کیفیت نشان دهنده این بوده که فعالان این حوزه ارزشی برای مصرف کنندگان فرآورده های خود قائل نیستند و تنها به سود تجاری خود فکر کرده اند. از این رو کیفیت بالای بسته بندی انواع ساندویچ و فست فود در ارائه محصولات مختلف موجب شده تا به درستی از محتویات داخلی آن تا رسیدن به دست متقاضیان محافظت شود و کیفیت و ماندگاری آن به خوبی حفظ گردد. البته شایان ذکر است که معمولا بسته بندی های بی کیفیت ساندویچ و همبرگر، علاوه بر از دست دادن گرما و مرغوبیت غذا، در حمل و نقل نیز به آسانی خراب شده و در مقایسه با نوع اعلا و درجه یک در کمتر مواردی در سلامت کامل به مقصد خود خواهد رسید.

  • بهداشتی بودن پاکت

از جمله ضروری ترین مواردی که در بسته بندی محصولات غذایی مورد توجه عموم افراد قرار خواهد گرفت رعایت مسائل بهداشتی در تولید بسته بندی می باشد. از این رو حساسیت ویژه ای در عرضه و تولید پاکت کرافت ساندویچ به عمل آمده تا مصرف کنندگان بتوانند با اطمینان خاطری دو چندان از استفاده این محصولات بهره برداری نمایند. از این رو تولید کنندگان صنعت بسته بندی بر آن شده تا با توزیع و تولید پاکت های کرافت نان و ساندویچ سه لایه گامی فراتر از حد انتظار جهت رعایت سلامت متقاضیان و مصرف کنندگان خود برداشته و ارمغان تندرستی را برای یکایک افراد جامعه در کنار خوردن غذاهای مورد علاقه شان فراهم سازند.

  • ظاهر مناسب پاکت ساندویچ

ظاهر جذاب و مناسبی که یک پاکت ساندویچ می تواند به محصولات خود ببخشد یکی از اولویت ها در انتخاب آن کالا خواهد بود. به طوری که اکثرمصرف کنندگان فست فود تمایل داشته تا به خرید کالایی دست پیدا نمایند که در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب برای سلایق مشتریان خود نیز تاثیر گذاری های لازم را داشته باشد. بنابراین وجود یک بسته بندی زیبا می تواند جلوه ی نمایش انواع ساندویچ در مدل های مختلف را در دیدگاه متقاضیان دو چندان نماید و رشد اقتصادی حوزه فعالیت فست فود را با سیر صعودی خوبی رو به رو سازد.

  • تنوع در طراحی

از دیگر مواردی که در هنگام انتخاب بسته بندی پاکت ساندویچ به آن توجهی خاص می گردد تنوع در طرح و رنگ است. به شکلی که متقاضیان و فعالان تجاری حوزه فست فود با سلایق مختلف بتوانند با در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصولات خود و مواردی که جهت بسته بندی انواع خوراکی مد نظر قرار دارند به کالای دلخواه بسته بندی خود دست پیدا کنند. از این رو حضور تنوع در طرح و رنگ برای ارائه بسته بندی فست فود امری ضروری تلقی شده و تولید کنندگان را بر آن گماشته تا در این حوزه کاری با علاقه و سرمایه بیشتری به عرضه کالا های بسته بندی مختلف ایفای نقش نمایند. برخی از پر فروش ترین طرح های پاکت های ساندویچی مدل های پاکت کرافت پنجره دار، کرافت کاغذی ومومی بوده که هر یک خود در تنوع بی نظیری از طرح و اندازه قابل عرضه می باشند.

  • اندازه های مختلف پاکت ساندویچ

همانطور که میدانید و قبلا نیز گفته شد پاکت های ساندویچ در مدل ها و اندازه های متفاوتی در بازار خرید و فروش موجود است اما در این میان معمولا نوع چند لایه آن که هم از نظر بهداشتی مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده و هم کیفیت مناسبی جهت عرضه دارد از محبوبیت ویژه ای نیز برخوردار می باشد. برخی از اندازه های استاندارد پاکت کرافت ساندویچی مدل پنجره دار که برای انواع نان های فانتزی و ساندویچ های گرم و سرد کاربری بسیاری را فراهم می آورد عبارتند از:

  • 8*23
  • 10*35
  • 10*40
  • 15*25
  • 15*35
  • 16*40

البته این سایزها معمولا به شکل آماده و در حجم بالایی تولید می گردد و به شکل خام در اندازه دلخواه برای ارسالات سریع امکان پذیر هستند اما در صورتی که مشتریان خواستار ابعادی به جز اندازه های ذکر شده بوده می توان به سادگی بر روی تیراژ و اندازه اختصاصی نسبت به تولید این محصولات اقدام کرد.

  • قیمت مناسب

در کنار تمامی موارد ذکر شده اعم از کیفیت بالا و رعایت اصول بهداشتی در عرضه، قیمت نیز از جمله معیار های مهمی بوده که متقاضیان به آن توجهی خاص می نمایند. البته باید این موضوع را در نظر گرفت که همیشه قیمت بالا نشانگر کیفیت بالای محصولات نمی باشد و باید با کسب اطلاعات بیشتری نسبت به آن محصول اقدام به خریدی هوشمندانه نمود.

پاکت کرافت فست فود

پاکت بیرون بر کرافت

برای حمل و جابجایی مواد غذایی علی الخصوص محصولات رستورانی بیرون بر نیاز به بسته بندی مناسب به خوبی احساس خواهد شد. پاکت بیرون بر کرافت که از بهترین گزینه ها جهت حمل و رساندن انواع سفارشات بوده از درصد فروش بیشتری در این زمینه برخوردار است. در حقیقت رستوران داران و افرادی که در حوزه ی تولید و عرضه فست فود فعالیت می نمایند به خوبی بر این امر واقف اند که توزیع غذا در بسته بندی شکیل با ابعاد مناسب جهت محافظت از محصولات داخل آن تا چه اندازه ضرورت داشته و میتواند بر جلب رضایت مثبت مشتریان شان تاثیر گذار باشد.

از آنجاییکه استفاده از این بسته بندی ها یک بار مصرف بوده، پس از مواد خیلی گران قیمتی نیز در تولید آنها استفاده نخواهد شد و این نکته نیز حائز اهمیت بوده که حتی با وجود چنین مسئله ای نیز پاکت بیرون بر کرافت باید استحکام مناسبی جهت حمل و نقل داشته باشد تا در حین کار موجب خسارت به مواد غذایی درونی خود صورت نگیرد.

از دیگر مسائل مهمی که متقاضیان پاکت بیرون را متوجه خود می سازد ایجاد چاپ برند تجاری، شماره تماس، آدرس محل کسب خود و همچنین آدرس شبکه های مجازی مربوطه در زمینه شغلی شان می باشد تا علاوه بر عرضه سالم غذا تبلیغات خود را نیز از این راه بتوانند تا حد بسیاری گسترش دهند. این موضوع از آن جهت اهمیت ویژه ای داشته که فعالان حوزه تغذیه می توانند فرآورده های خود را با برند انحصاری خود توزیع نموده و نام خود را در ذهن مصرف کنندگان برای مراجعات بعدی ماندگار سازند.

پاکت کرافت فست فود

خرید اینترنتی جعبه پیتزا

پیتزا در طی سالیان اخیر به یکی از پر مخاطب ترین غذا های گروه فست فود مبدل شده است به شکلی که در تنوع بسیار زیادی با طعم و اندازه های مخصوص به خود موجب محبوبیت در بین انواع غذاها گشته است. بر همین اساس این غذای خوش طعم و دلپذیر باید در بسته بندی عرضه شود که از ارزش و کیفیت بالای آن کم نکرده و با رعایت اصول بهداشتی هر چه تمام تر جهت حمل و سرو استحکامات کافی داشته باشد.

به همین دلیل معمولا در میان همه تولیدات جعبه های مقوایی پیتزا و فست فود، جعبه پیتزا کرافت E فلوت به دلیل داشتن مقاومت بالا نسبت به نمونه های مقوایی و با قابلیت چاپ با کیفیت مناسب تر به نسبت مقوا، کاملا بهداشتی بوده و در حجم تولید و عرضه بیشتری قرار دارد. جعبه های پیتزا در انواع اندازه های گوناگون تک نفره، دو نفره، مینی سایز و خانوادگی باقابلیت طراحی و چاپ انواع برند قابل تولید می باشد.

امکان خرید اینترنتی جعبه پیتزا موجب شده تا بتوان در کمترین زمان ممکن نسبت به تهیه محصولات مورد نیاز اقدام نمود و تا حد زیادی در صرف هزینه های حاصل از تردد و حمل و نقل صرفه جویی کرد. خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی و اینترنت نیز به گونه ای بوده که در کمترین زمان ممکن بتوان به سادگی محصولات متنوعی را از سراسر نقاط به راحتی تهیه نمود و در محل دلخواه تحویل گرفت.

پاکت کرافت فست فود

جعبه سوخاری فست فود

وقتی حرف از غذاهای آماده به میان می آید مرغ ها و مواد سوخاری در نظر مخاطبان به عنوان محصولاتی لذیذ خودنمایی می کنند. بسته بندی پاکت کرافت فست فود که جهت سرو محصولات سوخاری در رستوران ها مناسب بوده و همچنین برای سفارشات بیرون بر نیز از آنها استفاده خواهد شد جعبه سوخاری های مقوایی هستند که در انواع ابعاد و در طرح و رنگ های جذاب به شکل درب دار یا بدون رنگ توانسته اند جذابیتی منحصر بفرد را در دیدگاه مخاطبان ایجاد نمایند. باید خاطر نشان نمود که در تولید این محصولات که در تقابل مستقیم با مواد خوراکی می باشند حتما باید از مقوای بهداشتی استفاده نمود. تا علاوه بر اینکه فرآورده های غذایی در بسته بندی های شیک و زیبا برای مخاطبان جلب توجه می نمایند بتوان از سلامت افراد در طی استفاده از این نوع بسته بندی اطمینان کامل حاصل کرد.

جعبه سوخاری فست فود نیز به مانند سایر محصولات بسته بندی از ابعاد متفاوتی در طرح و رنگ های زیبا تولید خواهد شد و برای کاربری رستوران ها در حجم عمده و خرده در بازار بسته بندی قابل دسترس خواهد بود. از انواع پر فروش جعبه های سخاری می توان به مدل های زیر اشاره نمود که بیشترین میزان سفارشات را مختص خود نموده اند.

  • جعبه سوخاری سالنی که مخصوص سرو انواع سخاری ها در رستوران و فست فود می باشد.
  • جعبه سوخاری دسته دار که معمولا درای دسته ای برای حمل آسان تر بوده و برای سفارشات بیرون بر بکار برده خواهد شد.
  • جعبه سخاری قفلی با دربی که قابلیت بسته شدن داشته و از خروج گرما و عطر غذا جلوگیری مینماید و برای انواع سفارشات بیرون بر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • جعبه سوخاری سفره ای که پس از باز شدن جعبه به شکل یک سفره یا سینی مقوایی عمل نموده و علاوه بر حفظ گرما و کیفیت غذا در هنگام سرو نیز بسیار کاربردی شناخته خواهد شد.
پاکت کرافت فست فود

قیمت جعبه فست فود

در هنگام انتخاب انواع پاکت کرافت فست فود و جعبه های رستورانی تنوع در اندازه، سایز و طراحی بیشمار آنها، هریک به تنهایی می تواند بر روی قیمت خرید و فروش این محصولات تاثیرگذار باشد. یکی از مهم ترین مواردی که روی قیمت بسته بندی پاکت کرافت فست فود بسیار موثر خواهد بود جنس آن می باشد. با توجه به اینکه پاکت کرافت فست فود و جعبه های این صنعت معمولا از جنس سه لایه هستند میتوان به این نکته اشاره نمود که لایه درونی جعبه، لایه وسط و لایه خارج جعبه که در تماس مستقیم با محیط قرار دارند میتوانند به خوبی از سلامت مواد غذایی و استفاده توسط افراد اطمینانی دوچندان را برای مشتریان ایجاد نمایند.

به غیر از سه لایه ی ذکر شده که در طراحی پاکت کرافت فست فود بسیار مهم بوده عوامل دیگری همچون اندازه جعبه های مقوایی، تعداد رنگ های بکار رفته در چاپ اختصاصی و همچنین میزان حجم سفارشات بسته بندی نیز در قیمت این محصولات تاثیرگذاری مستقیمی میگذارد.

پاکت کرافت فست فود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما